Номерация на марката NIKE
ЗА ВЪПРОСИ 0888 860 400

Търсене в продукти

Номерация на марката NIKE


Представяме продукти с марка NIKE на изключително изгодни цени.

Nike се създава при първата среща през 1957 година на бегача на средни разстояния Phil Knight с неговия треньор Bill Boweerman в Орегонския университет Eygene. През 1962 година бащата на джокинга в Америка Bill Boweerman и студента Phil Knight от Икономическия факултет на Орегонския университет създават фирмата BLUE RIBBON SPORTS (B.R.S), която има право да продава обувки на японската марка Onitsuka Tiger Company в САЩ. Не след дълго обувките на Onitsuka Tiger започват да се появяват по краката на американците. Обувките се продават успешно на лекоатлетически състезания като „лудата идея“ е да се преустанови господството на германските спортни обувки на американския пазар. Boweerman започва да търси начини за усъвършенстване на обувките Tiger  и така през 1966 година фирмата B.R.S заедно с Jeff Johnson откриват първия магазин. Steve Prefontanie бегач на средни разстояния е първият официален състезател обул обувките на NIKE. Тридесет години по-късно NIKE вече е най-голямата спортна фирма в света. През 1979 г. NIKE представя Tawlind първата обувка с патент за въздушна подметка, а в 1982 година излиза първата серия дрехи Найк с 200 различни артикула и приходи в размер на 70 млн. Долара.

Видовете продукти на Nike са три: ОБУВКИ Nike, ДРЕХИ Nike и АКСЕСОАРИ Nike като те са организирани в следните седем категории:

1.      Running – продукти и иновации за хората, които бягат, а също така и активно спортуващите.

2.      Athletic training – колекция от продукти, които са предназначени да подкрепят хората, практикуващи всякакъв вид спорт.

3.      Women,s training – колекция от продукти предназначена да подкрепи спортиста, който се крие във всяка силна млада жена

4.      Basketball – създаване на иновационно нови продукти, които да отговорят на нуждите на играчите по баскетбол.

5.      Football – иновативни технологии за най-популярната игра, които се използват от професионални и национални клубове в цял свят.

6.      Sportswear – колекция от продукти, които са вдъхновени от богатата история и наследство на марката. Стилове вдъхновени от спорта.

7.      Action Sports – продукти и иновации вдъхновени от силата на младоста и екшъна. Продукти за новото поколение активни спортове като сърф, сноуборд, мото, BMX и т.н.

Както частите на автомобила функционират съвместно, за да ни представят удобно придвижване, така частите на една обувка NIKE функционират като една система, за да подпомогнат спортистите в техните постижения. NIKE разработи едни от най-модерните технологии в производството на обувки:

Nike AIR – антивибрационна технология със специално въздушно покритие.. Технологията предоставя необходимата защита от голяма удърна сила във всеки момент, в който кракът Ви се нуждае от това.

Air Max – въздушни възглавници, които имат налягане. Технологията има максимално висока защита от удър, меко стъпване и по-малко контузии. Tube air се включва в технологиятя Air Max посредством различно разпределение на въздуха.

Zoom Air – представлява въздушна възглавница, която съсдържа плат във вътрешността с цел да предпазва възглавницата от аеростатиката (начина на действие на сгъстяването) поотделно. Предимствата на технологията са че притежава чувствителна защита срещу удъри, нисък профил, плоска повръхност позволяваща пружинирането да става по близо до стъпалото.

Tune Air – едно революционно откритие на Nike за по-добра защита на краката при големи ежедневни натоварвания и ходене. Технология от специален пресован въздух Nike Air, затворен в защитна възглавница. Предимствата на технологията са да създава баланс между защитата от удара с контрола на движението, увеличена стабилност.

Total Air -  технология разработена и настроена да осигурява максимално пружиниране и опора на цели крак. Специално се настройват отделните участаци на въздушните възглавници с по-високо или по-ниско налягане, за да се осигурижеланото пружиниране, стабилност и опора.

SHOX – технология заимствана от принципа на работа на ресьорите от Формула 1. Технологията не съдържа въздух, а четири пилона с висока антивибрационна способност, които функционират в сътрудничество с балансиращмеханизъм. Пилоните на Shox функционират като система, а не по отделно.

Nike Impax – е технологията (Integrated Mechanical Protection), която използва геометричната си структура за омекотяване на стъпването.

 

Мъже                                
USA 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13 13,5
UK 5,5 6 6,6 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13
EURO 38,5 39 40 40,5 41 42 42,5 43 44 44,5 45 45,5 46 47 47,5 48
см 24 24,5 25 25,5 26 26,5 27 27,5 28 28,5 29 29,5 30 30,5 31 31,5

 

Мъже                  
USA 14 14,5 15 15,5 16 16,5 17 17,5 18
UK 13,5 14 14,5 15 15,5 16 16,5 17 17,5
EURO 48,5 49 49,5 50 50,5 51 51,5 52 52,5
см 32 32,5 33 33,5 34 34,5 35 35,5 36

 

Жени                              
USA 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11
UK 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5
EURO 34,5 35 35,5 36 36,5 37,5 38 38,5 39 40 40,5 41 42 42,5 43
см 21 21,5 22 22,5 23 23,5 24 24,5 25 25,5 26 26,5 27 27,5 28

 

Жени                    
USA 11,5 12 12,5 13 13,5 14 14,5 15 15,5 16
UK 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13 13,5
EURO 44 44,5 45 45,5 46 47 47,5 48 48,5 49
см 28,5 29 29,5 30 30,5 31 31,5 32 32,5 33

 

Деца                          
USA 8.5C 9C 9.5C 10C 10.5C 11C 11.5C 12C 12.5C 13C 13.5C 1Y 1.5Y
UK 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13 13,5 1
EURO 25,5 26 26,5 27 27,5 28 28,5 29,5 30 31 31,5 32 33
см 14,5 15 15,5 16 16,5 17 17,5 18 18,5 19 19,5 20 20,5

 

Деца                  
USA 2Y 2.5Y 3Y 3.5Y 4Y 4.5Y 5Y 5.5Y 6Y
UK 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5,5
EURO 33,5 34 35 35,5 36 36,5 37,5 38 38,5
см 21 21,5 22 22,5 23 23,5 24 24,5 25

 

Малки деца                            
USA 1C  1.5C 2C 2.5C 3C 3.5C 4C 4.5C 5C 5.5C 6C 6.5C 7C 7.5C 8C
EURO 16 16,5 17 18 18,5 19 19,5 20 21 21,5 22 22,5 23,5 24 25
UK 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5
см 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 11,5 12 12,5 13 13,5 14